Grde me da ne pisem, pa resih da napisem nesto , sto se meni dogodilo. Procenite sami ko je ovde lud?

Pre pet-sest godina radila sam u trafici. Prodavala cigare, pivo, zvake, cokolade….svasta nesto. Velika se skola zavrsava na takvim radnim mestima, posebno kad nemas wc, pa trpis dok ne umres, dok se ne sete gazde da te zamene. Ali nije to tema, mada ne mogu da zaboravim moje muke i sa tim. Nekoga dana, dodje neka devojka, kaze ona; „dobar dan, molim vas jedan rebrasti“, a fina neka, mlada, delovala mi kao studenkinja iz provincije, i sta mi bese, ne znam, ja lagano digoh rucicu i dadoh joj durex rebraste kondome. Pocrvene devojka od korena kose do vrata (toliko sam videla kroz suber), i rece; „mislila sam na cips“. Ooooops, pocela sam da se smejem, dala joj cips i nisam je vise videla da je dosla.

Naravno da sam gazdama i svima to ispricala i zezali su me, i danas kad se sete zezaju me, a ja se pitam sta sam pogresno uradila? Jel rekla rebrasti, jeste, kako ja da znam da hoce cips a ne kondome? A, sto meni kazu da imam pokvarenu mastu? Mislimmmmm 😉

