Citah kod Mahlat, kako je imala situacije sa likom i meckom i setih se…

Pre nekih petnaest godina, ja lepa, mlada, zelena, saramantna, stojim u po` bela dana na stanici i cekam bus da idem negde. Bus je 50, ko razume, shvatice, autobus zvani zelja. Cekam i cekam, palim cigare, gasim…Godoa nidje. U neko doba staje peglica (zuta), ispred mene, ‘frajer’ otvori prozor i rece : „Da te povezem?“, pogledah ga, krezavi neki, a vremena cudna, 90-te, gde znam ko je, manijak li je neki. Ja fino, kulturno devojce, odgovorih: „Hvala, ali ne idem nigde, cekam drugaricu da dodje“. Mislim bas mi je poverovao, posto sam bila skockana. Ali fino ga odjebah, zar ne? Mislim, kulturica sam bila. Kad se on izbeci na mene i krenu s paljbom na sav glas : “ Mislis da si neka riba picka ti materina, ja ti lepo nudim da te povezem a ti me zajebavas….“ Kuku majko moja, narod na stanici se odmice, ja stojim i opet, ali sad sapucem jadna ; „Ali ja stvarno cekam drugaricu“. On ce opet: “ Mamu ti jebem, mislis da si uvatila boga za kurac, mislis da si riba, mars picka ti materina“, dade gas posle toga, pa zaokrete preko travnatog dela i vrati se iz pravca iz kog je dosao.

Noge su mi se tresle, napade me budala iz cista mira i ode. Sta bi bilo da sam sela u jebanu peglicu da me poveze? Ne znam i bolje je sto ne znam. Mozda bi prosla k`o Mahlat, al` nju bar lik sa meckom i kajlom startovao a mene krezubi s peglicom. Po tome zakljucite ko je bolja riba od nas dve🙂