Nervira me, kad ustanem ujutro i nemam kafu ili cigarete, onda moram prvo napolje da kupim..i to me strasno iznervira, pa se trudim da mi se to ne desava. Moze se uticati na nerviranje i tok zivotnih stvari. Ovo bese za jutro, a inace….

Nervira me, kad me zaboli zub, a nije se pokazao da mu nesto fali, i kad tako mnogo boli, pa se nadrogiras lekovima protiv bolova, i jos ako prestane bol, moras kod zubara, a to jos jednom (minimum), boli.

Nervira me pms, ne znam kako i kakva klimaks da sacekam, `ocu da ujedam, onda da placem, onda da se smejem i tako sto puta na dan, a znam da je kretenski i ne mogu da se obuzdam i ne znam sta mi se desava dok ne pogledam u kalendar, e tek onda pojacam simptome, pa krene zdranje, cokolade posebno, i tako, ludilo nekih 3-4-5-6-7-8 dana.

Nervira me kad vidim ko sve ima decu, a meni se nije dalo da ga imam, a ne mare za decu, vicu na njih, ne pricaju sa njima, tuku ih, pustaju im Grand sov, svadjaju se pred njima, psuju kao kocijasi, ne vode u park, jer su umorni, jer…..ko zna kakva bi ja bila majka, ali bez obzira na to, ovo me nervira!

Nervira me kad `ocu da idem negde, treba mi sat vremena da stignem tamo, iznervirana od guzvi koje su svuda i samo nicu. Nervira me sto nemam posao i ne znam kako da ga nadjem, pitala Kineza da radim, kaze 10 hiljada, radno vreme od 11-20h, sa jednim slobodnim danom, mamu mu zutu!!!! E, necu sedecu kuci i jescu goMna, ali kod zutog za 10 `iljada necu! Pre cu da perem prozore i stepenice, nego da me zuti drnda!

Nervira me, sto sam omasila stosta u zivotu i ne mogu se vratim da ispravim, ali to mi obicno naidje u nekim trenucima (pms…), al` prodje, zeznula i gotovo. Nervira me kada ti tvoja krv, tvoje najrodjenije zavuce i to do koske, i ne shvata to kao izdaju, nego se moralo. E, cvrc. Prodaju se duse za sitne pare, al` sto i moja krv???? E, to me ne nervira, to me ustvari, jako boli!

Nervira me kada mi neko dodje i ne ume da pocne recenicu bez ‘ja’, dodje, sit se isprica i ode, nit` kako si, nit` sta ima kod tebe, ni mars u tri lepe, nista! Nervira me kad moram dva puta da ponavljam istu recenicu, kao satro pricam tiho, ne slusaju, bleje kroz tebe i onda kao sta rece. Nervira me kad vrtim kanale a nema nista na tv-u, za koji moj placam tv pretplatu i to komada dva (rts i kablovsku)….

U, sustini sam kul tip, majke mi, ovo niko ne zna pojma, meni to sad doslo, ispucala se i eto 🙂

U kakvu gadnu babu rastem a? :mrgreen:

baba

