psi_v

Evo, slusam Ih i sad, laju i kolju se ispod prozora, gomila pasa lutalica. I, sta uraditi sa njima? Bojim ih se, majke mi!!!

Imamo mi tu oko zgrade dvojicu kolovodja Klempu I Mikija, i ok su likovi (psi), ali ova bagra oko njih me plasi, ne umem ni da ih prebrojim.

Proletos sam se vracala s drugaricom iz jedne posete, nije bilo nesto kasno, idemo glavnom ulicom, kuda idu automobili. Cuju se kere negde u daljini, kazem ja njoj da predjemo ulicu, ona kao, daj preterujes. Proslo je par minuta horda njih je dotrcala do nas i lajala, ma ne znam kolikooo ih je bilo, od najvecih do najmanjih, milijardu komada ( u strahu su velikeeee oci), odsekla sam se, jedan deo mozga mi govori da bezim, drugi deo ne mrdaj najebaces. Sok! Drugarica me je uhvatila za rame I bukvalno prevela preko ulice, ja noge nisam osecala, odsekle se. Ostali su da laju na drugoj strani ulice, a ja nisam mogla da se pomerim s mesta, ova prica nesto, nemam pojma sta….Dodjoh kod sebe nakon par minuta i nastavismo put do kuce. Psovala sam kao sto sam psovala nato (namerno malim slovima), kada nas je bombardovao, psovke socne da socnije ne mogu biti, iz usta dame. Psovala sam sto od soka, straha, sto od besa, jer znam da to moze opet da se desi.

Imala sam jos par bisera sa lutalicama, kada u trcanju za nekim i lajanjem prolete pored mene a ja se skamenim. Nije prijatno nikome ovo.

Dva ulaza do mene se ostenila neka crna kuja, pocetkom godine, ujela je na kvarno cetvoro ljudi koje ja znam i pokazali mi ujede. Bas sam se fino osecala, kad treba da izadjem, prvo stanem na stepenice, osmotrim ima li kuje, pa idem gde sam posla. Zvali su sintere da je pokupe, oni dosli, nje nigde nema i uhvatise nam Mikija. Jadnicak, zrtveni jarac, ali vratio se, spavao nam je u ulazu skoro celo leto. Nikoga nije napao, ni ujeo, a kuja je nestala negde. Svi smo se plasili nje, valjda je neko otrovao.

I frka mi je kad se uvece vracam a idem peske po kraju. Ima ih svuda, a izlecu i laju iz samo njima znanih razloga, otkud ja znam da nece da ujedu.

Evo ih sad laju na automobile, ne mogu da ih izbrojim s prozora, i da treba sada tuda da prodjem precrkla bi ili bi isla okolo ili skocila na auto neki, majke mi.

A, smislili zakon da ne smes da povredis psa, mogu da te tuze, samo ako je opasan po okolinu, besnilo i sl. Onda se ubija. Isao moj brat, pandur, na predavanje skoro i kaze, bukvalno neka ti grize ruku, nogu, ne smes psu nista. Bas dobra fora, jebo je onaj ko je smislio! A, ovi sto imaju pse, morali bi da im nose korpicu na njusci. Nesto se ne secam da sam to ikada videla. I da skupljaju izmet posle nuzde, e to sam jednom videla i nisam mogla da verujem ocima svojim.

Volim zivotinje, volim i pse, ali ovo je zaista problem. Sta uraditi sa lutalicama?

Hocu da idem normalno ulicom a ne da mislim odakle ce i da li ce da iskoci neki ker ili horda od negde. Nije mi svejedno, a verujem da nije nikome, ima ih mnogo bas. Ne smes im nista, pa sto ih onda ne pokupe, pa u azil neki ili neka smisli neko nesto pametno vec jednom za bilo sta, za noramlno bitisanje u ovoj drzavi!

kragujevac-ljubimci-bez-gaz1