Bila je to davna 84-ta, letnji raspust. Mi, ekipa iz kraja svakoga dana I noci zajedno. Bio je i on tu, dugokosi ortak, koji je vozio motor I sa bratom svirao gitaru, a mi pevali. Gotivila sam ga kao brata, a u njegovog brata se zaljubila…

Dosla je ona, devojcica iz centra grada, kod sestre koja je zivela kod mene u zgradi. Plava, tiha, fina curica. Upoznale smo se I pocele da druzimo, bila mi je zanimljiva, jer je bila drugacija od moje “bagre” iz kraja. Vidjala me ona s njima, pitala me ‘ko je dugokosi decko’, rekoh joj da mi je drug i da je dobar. Pitao me, ‘ko je ona mala plava iz tvoje zgrade, aj mi je smuvaj’. Muvala ja nju, muvala njega I smuvala ih jedne avgustovske noci, kada sam rekla da nemam svetlo u liftu I da me otprate do stana, tada su se prvi put poljubili, krenuli, poludeli, zaljubili, zavoleli…..napustili skole…vencali su se 86-te, ja zavrsavala srednju skolu, oni zapocinjali brak. Bila je trudna, iste godine je on otisao u vojsku, a ona rodila devojcicu. Bili smo srecni, zbunjeni…posle dve godine, rodila im se druga cerka, posle osam jos jedna.

Ziveli su sa svoje tri cerke kako su znali i umeli, on je radio, ona cuvala decu. Bila su to nekako i nasa deca, jer su prva dosla u nase drustvo, slavili smo im rodjendane, polaske u skole, male mature, velike mature….Znali su cesto u sali da me psuju, ‘e da nas ti nisi upoznala ko zna gde bi sada bili’…

Letos im se srednja cerka udala, isla sam na vencanje I gledala onu malu kmezavu devojcicu iz kraja kako izgovara DA I postaje gospodja, cestitala sam njoj, njima i rekla im,’hocete li me pustiti da budem jos mlada, uvek me zeznete’, smejali su se, a ni oni nisu znali sta ih je snaslo. Gledala sam ih kako se ljube s gostima, on jos uvek dugokos, kose vezane u rep, ona jos uvek mala plava….secala se I zaplakala….

Malopre zvoni telefon, zove mala plava i kaze: “postala sam baka”, odahnula sam i cestitala i nastavila da psujem, jer mi generacija postaje babe i dede i kud su pozurili i hoce li vise da se smire…rodio se jedan mali bata. Neka mu je sa srecom, i babyvingernovoj mami i babi I dedi.