Juce je bio rodjenan mojoj drugarici, koja je pocela da zivi sa deckom i treba da se vencaju ove godine. Lik je rodjen ovde, a poreklom iz Makedonije.

Krenusmo nas tri, kod nje cetvrte u goste. Inace nas cetiri smo blesava kombinacija. Pocese ove dve mene da ubedjuju da budem pristojna, da ne psujem, da ce me sutirati ispod stola, da se ne brukamo pred silnim familijama i njegovim prijateljima, da budemo fine da vide kako ona ima pristojne drugarice….ispade ja, iako najstarija, najgora od sve dece. Skovasmo mi plan usput, plan da budemo fine i pristojne, mislim se koji moj idem na rodjendan ako moram da budem ozbiljna, al` `ajd. A uvrtelaaa mi se u glavu pesma, da me ubijete ako znam odakle izroni, ono: “Makedonsko devojce…kitkaaaa sarena”. Sto meni posta ta kitka zanimljiva, nemate pojma.

Stigosmo, ljubljenje, i meni izlete, al` odmah; “Kitkaaa sarena”, munu me ova jedna u rebarce, nasmejah se i sedosmo, tu neki bracni par s troje dece, ajooj, lete ona deca levo-desno, lupaju…pitam ja jednu od njih kako se zove, kaze Lena, ja da se nasalim, rekoh Lenja, gleda me devojcica i buaaaaaaaaa, ode kod majke da place, kukuuuuuu, opet me ova munu u rebarac, i kao pravda me da sam se salila, ubi se dete placuci jebote. Ja se smejuljim i ne znam sta cu, aj da popravim situaciju, pitah ovu drugu kako se zove, ovi svi cutiii, ne pitaj ti nista, a dete me oduva i rece Niko, e decaka nisam smela nista da pitam.

Dodje joj brat od ujaka s devojkom, fina neka mladez, ne znam godine, ova jedna rece, a ti si taj, toliko sam slusala o tebi, drago mi je da sam te upoznala, a ja rekoh, meni se popela na vrh glave pricajuci o tebi. Paaaa, zezamo seee  🙂 Zacutase svi, a ja opet, kitkaaa sarena. Neko me je opet sutnuo, ne znam ko…

Posle smo se slikale, pa se smejale, pa mi stavile usi, pa se ja durila, i na kraju nas uhvati onaj ludi smeh, da smo se sve razmazale k`o pevacice kad snimaju spotove i placu a sminka im se razliva.

Sad bi trebalo da postavim slike k`o na fejsu, da se to vidi, e kitkaaaaa sarena 😛

Eto, bile smo fine, modrica mi mojih 🙂

124281

