upitnikdz7

 

Podseti me drugarica, pre neko vece na moj biser, jedan u nizu doduse 🙂

Proslog leta sam imala dogovor sa drugom da idemo negde, ne mogu se setim gde, nije ni vazno. Dogovor u koliko sati je s kolima ispred moje zgrade. Sidjem u dogovoreno vreme ispred zgrade, zapalim cigar i cekam. Vidim njega u kolima, nisu njegova, ali mozda je nesto menjao, sta znam. Prati se tok misli mojih, ne oci, ne, ne.

Prodje on pored mene, pomislih ovaj corav i krenem ka kolima. On se parkira, ludak, pomislih, nije me video, umesto da me cimne na mobilni, on se parkira da dodje po mene.

Dodjoh do kola, on petlja nesto unutra i okrenuh da psujem, naravno. Te kretenu coravi, gde gledas, prosao si pored mene…sedam u auto i nastavljam gundjanje. I ne znam sta mi bese i okrenuh se i pogledah ga, dobro sam se setila, nije on jebote!!!! Kako, ne verujem ocima svojim, nego mislima koje sam skrojila u glavi. On u soku a ja u jos vecem, ne mogu da verujem da to nije on, ali majke mi!

Izvinjavala sam se, pocrvenela, on se smeje, kao nije nista. A ja u zbunu izadjoh napolje i ne mogu cuda da se nacudim, kako to nije on?!

Drug me cekao na drugom kraju ulice, kada sam mu ispricala smejao se kao lud i svi ostali kada sam im ispricala.

A ja, ni sada ne znam kako to nije bio on, kada sam sve lepo smislila u glavi.

Mada to nije jedino sto sam smislila, al` `ajd 🙂

