Pre nekih mesec dana, moja drugarica se registrovala na jednom sajtu za upoznavanje. Provirim preko njenog ramena, dok je bila kod mene i vidim da je pravi laik. Resim i ja da se registrujem, naravno sve slazem, da bih pratila sta se desava kod nje.

Doziveh ono sto sam mislila da sam zaboravila s pocetka mojih chaterskih dana na Krstarici.

Dakle 80% muskaraca koji su mi se javili su ili klinci od 20-tak godina ili ozenjeni likovi. Meni se na to dize kosa na glavi!!!!!!!!

Sta taj od 20 godina hoce od mene kada mogu majka da mu budem i lepo to kazem. Nema veze, vole oni starije, imali su vec takve veze!?

Kad, kako, ko su te? Pitam se ja i ne mogu da dodjem do odgovora!

A ovi ozenjeni, a sve sa slikama jebote, eto da se zabave malo!? Cek bre, ona kuci cuva decu, pere, pegla a oni po netu jure sta ce da prevrnu?!

A nickovi, majkooo mila, ima dominantnih, pasivnih, razbijaca, tigrova, picolizaca……jos mi salju slike njihovih spolovila!!!!! Koju zenu pali pogled na muska jaja i ostatak?????? Koju? Ili sam ja luda? Posalje mi kitu i ja padnem u nesvest?!

Ne razumem, majke mi, ne razumem!

Sta je u tom turi-vadi radu? Sta je s brakom? Sta je s normalnim vezama? Sta je sa normalnim sexom? Sta je sa mnom?

Ne napisah ovoliko upitnika i usklicnika otkad pisem, ali me sve ovo stvarno nervira, zatvoricu nalog, ali sve to ostaje, sve to postoji, to je tuga, najblaze receno.

Uzas!

18710

