37806650547e53539c6408

Spijuniram ja po onome sajtu, pored drugarice, naravno. Pise njoj neki lik, nick mu Seik. Sunce ti zarkovo. Ona se odusevila, jao vidi kako je lep, jao vidi Dubai….ja je gledam i pitam se, zajebava li se ili…..

On natandrkao nesto na arapskom, pa na nasem, pa trazi celu sliku….meni ovo malo kose na glavi jurisa na gore. Ona se topi, kaze ako i laze nema veze, lep je. Aman, rekoh joj, to neki maneken sta se lozis bre. Napise ona njemu, ne znam sta, cutim i pusim ja. Neka je.

A rejting mu 300 i nesto, napalile se cice, pa samo rokaj po obrezanom, koji je mozda iz Leskovca, Zitoradja ili ti ko zna odakle. Jbt, ko je ovde lud.

Odgovara on njoj, kako je ljubi svuda, kako je lepa, kako palac…pa opet onim slovima. Uverljivije bato. Kaze ona vidis da zna da pise na arapskom. Aha!

Setim se ja i pitam je mogu li ja da mu napisem nesto na arapskom, ona me gleda, kao otkud ja znam abu dabi. Samo se ti mrdni, pa ces da vidis.

Odem ja na nase forumce, tamo je postavljen sajt za pisanje na Arpaskom i nakucam ja njemu: تثلاهسث (jebi se). Nema ga, cuti, posle dva dana, on samo smajlic. Kazem ja njoj, vidis koliko je Seik, nema pojma sta sam mu nakucala, cek jos jednom da mu napisem nesto: ةثىثسهىشسشخيشئشتثلاشرشس (mene si nasao da zajebavas).

Nema ga, cuti.

Kad stize odgovor: “E, jebem te bas! 🙂

Mene je nasao, mene?!

Ukapirala i ova moja da je seronja, ali onih 300 i nesto komada i dalje misle da je Seik.

Sta reci, a ne zaplakati?

