Dodje lepo vreme, sunce, toplo…otvaraju se prozori, terase, prica se s komsilukom preko prozora i danima se cuje: me, me, me….Gledamo se i ne znamo o cemu se radi, ko to mekece?!

I tako idu lepi dani i tako se cuje me, me i niko ne kapira sta je.

Pored nasih zgrada ima baraka u kojoj zivi porodica, izbeglice iz Knina. Tuzna i jeziva prica, vredni ljudi s troje dece, od toga jedan narkomanski zavisnik, ko zna gde je i sta je s njim, a ostalo dvoje na ‘lakim’ drogama…gledali smo i slusali svasta, i tuce i policije i hitne pomoci…strasno! I ne smes nista reci, ni uraditi, gadne naravi, to se odmah svadja, hoce da se bije…ova mukica sto je narkoman, prosle godine je…..ko zna sta uradio, dok ostali nisu bili tu, i zapalio baraku, gorelo je, bilo je leto, stanovi su nam bili puni dima, on trcao okolo krvav…jezivo…..ne mogu da zaboravim, par meseci kasnije se culo kroz prozor, a potom sam i pogledala, njega oca, kako vice; “Ne daj mu nista, vidis da je narkomancina, mamu mu jebem”, to je bio krik ocaja, a ova mukica s druge strane ulice prosi novac od prolaznika…taj trenutak mi se urezao kao…ne znam, bas ocaj…

I zasto ja odoh na njih, e pa koza je vezana ispred njihove barake, za drvo, seta se u krug i mekece. Kad sam videla, smejala sam se, krstila i nisam mogla da verujem. Lepo Kusturica da dodje i da odma` snima film, ne treba mu bolja scenografija.

I krenuh ja prosle nedelje na groblje, prodjoh tuda, i stanem da vidim kozu, ne secam se kada sam je videla. Sede oni ispred barake sa nekim prijateljima i ja kazem da vidim kozu, smeju se oni, i ja ugledah rogove, i sta mi bi, ne znam, rekoh; “Pa ovo nije koza, nego kozan!”

I ne znam sto se smeju kao sumanuti, znam da sam pogresila, ali ne mogu da se setim kako se kaze i gotovo. Rekose mi jarac, jebem ti jarca!

E, onda da se izvadim, rekoh da sam dete sa asfalta i ne znam bas sve. Oni ce meni da se smeju, i otisla ja a oni mi se jos smejali. I boli me cosak bas!

Moj kozan u sred Beograda, eno ga jos vezan za drvo, mekece i ceka sudbinu kletu.

Sta jos da kazem?! Gledamo s prozora i cutimo.

kozan

