00frt

Pre neki dana na kafici s drugaricom, krene tracarica, slatka moja da ti pricam, srkic, cigarica, i krene ona…prepricavam ja.

Ima neki lik, sa onoga sajta, sa kojim cesto kucka, uglavnom na msn-u uz jutranju kaficu. To joj postao ritual, ustaje, pali racunar, kuva kafu, seda, dize msn, pa koga ima. Cesto je i on rano ujutro tu. Kaze ona, ok lik, kuckaju o neobaveznim temama, kisi napolju, poslu…vrlo kulturan i fin, a po slici i lep covek. Po njenoj proceni do 40 godina. Nije iz Beograda, zaboravila je odakle, ali vrlo prijatan sagovornik za jutarnje sate.

Slatka moja, rece ona meni, pre neko jutro isti ritual, ista prica…kad je on zapita da ukljuci kameru, ona mu rece, svejedno, ne moras, on hoce, dobro. Ukljuci on kameru i nastavise pricu u istom neobaveznom maniru, kao i do tada, njoj je zapalo za oko da ima dzemper, jeste kisa i hladno, ali dzemper, no dobro, nema veze. Kaze da je putem kamere izgledao jos lepse…I kako ona kaze, oni tako kuc, kuc…rec po rec…u nekom trenutku on rece da ce da ustane da se protegne, ustade covek, a dole go!!!!

Ja zinuh!

Kaze ona kad me slog nije strefio, oci ispale, kafu prosula. Pokaza joj on, Onu stvar i pita, jel lep, kaze ona ja zabezeknuta, nakucam lep, vrti se, okrete guzu, uhvati se pljesnu po njoj, pa pita jel` lepa, kaze ona gledam i ne mogu da verujem, nakuca lepa, sta ce, a usput snimi situaciju u sobi, vidi se iza njega drvena stolica kao u skolama, krevet sa sivim djebetom, licilo joj je na zatvorsku sobu. On opet uhvati Onu stvar i pita je jel` dobar, ona odgovara, dobar…kaze da je i dalje bila sokirana, u tom se zaledi slika i ona pomisli u sebi, more mars u tri lepe, block i delete.

I sta je taj hteo? I kako od onako finog, kulturnog coveka ispade manijak. Ludak, psiholopata? Ni jednog trenutka razgovor nije tekao u tom pravcu, ni pre toga, ni tada, sta mi bi?!

U 8 ujutro vadi Onu stvar i pokazuje po netu, hteo da onanise, sta li?

Rekla sam joj da cu ovo ispisati na blogu, kaze ona, i jeste za pisanje, cega sve ima.

I tako, slatka moja, kuc, kuc, kamerica i gola guzica i patkica, da se prekrstis i levom i desnom rukom, a moze i nogama!

Eto i toga ima, slatki moji  😀

