Ne spavam skoro trecu noc, bolovi u kicmi…i evo zurke pored mog prozora.

Urlaju deca, pici muzika, sve nesto sto i nije lose…..kad od pre nekih sat vremena poce muzika devedesetih. Lezim ovako kljakava i slusam…ne znam sta mislim, ne znam sta osecam, redjaju mi se neke slike, pa pobegnu sa sledecom pesmom. Sto je najgore, sve ih znam, skoro sve…

Mobi Dik-Kralj kokaina, Ivan-200 na sat, It-Tek je dvanaest sati, Dr. Iggi-Oci boje duge, Tap 011-Bunda,  Daco volim te (bem li ga kako se zvala grupa), Zurka, zurka (isto ne znam ko peva), Dzogani-Zena zelena…I gomila jos nekih koje znam i ne znam.

147810_2281116

Ne znam ko zivi u tom stanu, ko pravi zurku, ne znam ni koliko godina imaju sva ta deca sto vriste na ove pesme. Nisu oni krivi, odrasli su verovatno uz tu muziku, njima je lepa, budi im mozda neka lepa secanja, neku njihovu bezbriznu mladost.

A mi…cega se secamo kad cujemo te pesme, nicega lepog. Svih onih ratova, inflacija, setnji, protesta, dok je ova muzika cvetala, zaradjivala marke i zivela i okretala svest mladih. Mi tada, kao i sada nemocni da menjamo svet, svest,  sve te kajle, trenerke do sisa sa uvucenim duxericama, mafijaski svet, politika koja nas jede, kao i sad, izranja mi nocas pred ocima. Razni fragmenti se seciraju po mom secanju…..ne, ne, nije dobro, ne valja…

Ne osecam se dobro, nemam lepog secanja a prinudjena sam da to slusam.

Cekam kada ce da roknu narodjnaci, pa da…odlepim nacisto!

Cujem da se organizuju tematske veceri, da je to glavni hit, vece devedesetih. Gde se oblace kao onda, slusa se ta muzika…

2

Kako im objasniti da ‘devedesete nisu cool’, da su nas one rasule, sjebale…

4mt9dtk

Nema sanse, njima je to extra, cool brate…mislim zraci…

Eto, post bez namere, bez poente, bez smisla, napisah ga iziritirana muzikom, koju sam mislila da sam zaboravila. Ne da se zaboraviti, popakovala se i ona po coskovima secanja i ne donosi ni malo lep osecaj.