Curka ja, curke oko mene.

curke

Mi koje patimo, placemo i pizdimo kada se On ne javi, koje sto puta kazemo kotejebeticesmenedazajebavas, i onda jedna porukica i eto keza na licu.

Mi curke, u mom curkoslavskom okruzenju, sedimo i pricamo kako je onaj ono rekao, a sta je time mislio, a onaj to uradio, sta li mu to znaci…Mi curke, koje vidamo rane jedna drugoj.

Curke koje su prve i najbolje i najgrlatije na poslu, medju poznaninicima hrabre, samostalne, sedimo uz najromaticnije filmice na svetu sa paketom maramica i uhhh uzdasima, i nadom da ce se i nama desti ta oh velika ljubav!

Da ce nas neko voleti, biti uvek uz nas, tesiti, hrabriti, drzati za ruku kada boli, jer sada sve to same radimo, a lepse je biti neciji i sa nekim deliti sve to. I biti spremne, uvek, ici preko roditelja, familije, prijatelja, brda, dolina…za svojim muskarcem i svemu sto njemu treba u bilo koje doba dana, noci, godisnjeg doba, ici preko sebe da bi se bilo uz njega kada mu trebamo i ne kajuci se kada nas sutnu zbog neke druge. Tada smo tako osecale i ucinile i opet bi ako treba.

Mi curke u mom curkizmu od naziva, raskidamo, razvodimo se, placemo danima, odlazimo na posao nasmejane, nasminkane, dolazimo kuci i skidamo sve to i zovemo drugarice da nas tese, da se napijamo, da placemo…

Curke sve to ponavljaju iz godine u godinu, curkoslave u glavnim ulogama, curani se menjaju.

Penjanje uz stepenice u muskom svetu i strmoglavljivanje, gde nas ipak cekaju drugarice iz istog kluba-Curkizam

Tekst objavljen na sajtu SlovoPress.