Biseri ljudi koje znam…slika-Ogrlica-od-zelenog-Zada-511424x400

Moja kuma prica brzo, milion informacija mune u sekundi i tako ti ona meni prica kako je isla da kupi poklon za rodjendan svojoj koleginici, pa kaze: “Kumo, resim ti ja da joj kupim zlatan privezak, udjem u zlataru i kupim joj Svetu Patku”. Prccccc, plakala sam od smeha, a i ona, sa onim; “Ju, Boze me oprosti”. I tako dobismo Svetu Patku, dizvinete!smeh-ha-ha-300x287

Biseri moje prijateljice su vec, anali..!

Kaze ona meni; “E, jel` se secas one klinike Svarcvalad i doktora Kurca”. Naravno da je doktor Kurc ne doktor Udo od tada!

Potom zove me a ja otisla da se nadjem sa devojkom sa cheta, moja maman joj rece gde sam. Zove ona mene uvece i pita: “Ko ti je ta Saceta?”

A kupila je cerki CD Laze I Munje, kakvi crni Maza u Lunja.

Ja sam coveku, dok sam radila u trafici i bili cekovi u modi, trazila da mi pokaze licnu karu. Sta cu? Zeznuh se posteno, omace mi se.

Moj bratanac trci za mnom i vice; “Tetka, muljac ti pojeo pidzamu”. Ostade tetkin muljac.

Muljke, Muljanovic…sada ga svi tako zovu a i stoji mu, jeste muljke.

Kada majstor kod moje drugarice prica o zenama i kaze; “Moracu da postanem perfigovan sa zenama”. Ja sada tako govorim, pa ko me razume, razumeo me je.

Kukam ja k`o sinja kukavica od neuralgije u vilici, neko me zove, javlja se moja maman i kaze:’ Ma boli je neka nostalgija eno je kuka’. Da, da, nostalgija me boli.smeh

Zove drugaricina majka moju da idu u Sava centar na folkor, i kaze meni;” `Ajde i ti sa nama da razbijes anatomiju zivota’. Yes!

A pokojna mama  bivseg dragog  je cula od nas a govorila: ‘Haus mi po kuci’.

Ima ih jos, ali ne mogu da se setim…..

0WIZCAR8YVP8CAD6930KCA09ZQRSCAFQQ4A3CABT956TCASLJB2NCAJNBTEZCADNY7MFCADAY1UZCAWB7GHNCAF726O0CAKLIX38CAJDHG7CCAOWVMK9CA4ZP9BFCAXMGSO5CAYMPYI8CA8896PACASEQOGT

