Zale mi se prijatelji, a pricam i sa njihovom decom a razilazenju zivota.

Svi znaju da su im deca data, da ce jednom otici, ali ih boli. Kazu da sto god im kazu da ih smaraju, da im je drazi kompjuter, mobilni, drugovi, drugarice, izlasci i da su odjednom nepotrebni. Klinci mi kazu da ih smaraju, kao da ne znaju sta treba da rade, dijapazon godina je od 17 do 21-22.

I kada roditelj postane ‘visak’? Kada to odjednom ne treba detetu svom? Onda kada se trazi, kada postaje deo necega, kada otkriva svet odraslih, sexa, tada su matorci dosadni i nemaju pojma. Ove moje sve to boli, osecaju se odbacenima, meni klinci pricaju, dozivljavaju me kao drugaricu ili neku spicenu, modernu mamu, kojoj kazu da im mame nisu drugarice i da sa njima ne mogu da pricaju kao sa drugaricama, mene pitaju kako se gubi nevinost, kako se prilazi devojci, kako da im ne budu dosadni…

Onda se setim sebe, nas, i istog tog perioda kada su matorci smarali, pricali o skoli, faxu, poslu, ozbiljnom zivotu. Kome je tada bilo do toga? Vazno je bilo izaci, provesti se, muvati frajere, a ko to jos prica roditeljima. Podsetim ove moje na nas i isti period i kazem da spuste loptu, da ne guse, oni povredjeni sto sluze samo za pranje, kuvanje i davanje love. A jeste tako…A i mi smo bili takvi samo smo zaboravili.

Roditelj ‘treba’uvek, a najvise kada smo u sranju, da su tu,  da nas prihvate nazad kada se vracamo iz propalh prica, brakova, kod koga nego kod roditelja..do sledece price. Kao da je svaka nova veza vaznija od porodice, koja ostaje uvek tu. To pokusavam da kazem klincima. Kapiram ja da nemaju sta da pricaju sa roditeljima, i ja sa mojom majkom ne opstim nesto preterano…ali definitivno se kolo okrece. I uvek sve dodje na isto.

Sve do perioda kad mi nasim roditeljima postanemo roditelji jer postaju stari i nemocni.

Kolo srece, nerazumevanja, zaborava se okrece, i verujem da uvek sve dodje na svoje, samo treba preziveti do tada.

Mirotvorac se trudi da izbalansira obe strane objektivno i ako nema svoje dece, svu tu decu dozivljava kao svoju a njihove oceve i majke je odavno svrstala u red svoje beskrvne porodice.

Igrajmo kolo zivota!

Objavljeno na sajtu SlovoPres.