….i kako ja napisah preko sto postova a nijedan o seksu?

Pricam ja sa sobom i razmisljavam kako me nije sramota.
Ej, pisem o ljubavi, on `mre, ona umire, o deci, o brakovima…a ne pisem o pocetku svega toga.
E sram me bilo.
I kako se to sada pise?
Da pisem o sisama, dupetu…kako ja to radim, sa koliko njih sam to radila, koje poze su bile, gde smo to radili, koliko je trajalo, koliki mu je u duzinu a koliki u debljinu, kako mesa kukovima, kako tresi mesi…

I shvatih da ne umem da napisem post o seksu.
A `ocu, sto da ja budem gora od druge dece, ali sta novo da napisem, da bude drugacije, da…taj turi-vadi rad bude `nako sveCki.
Da ubacim dvojke, trojke, cetvorke, svingic jebote…a?
Kazu da se tako najlakse i najvise para zaradjuje, ja bih to mozda mogla u praksi, al` da napisem ne ide..
Aliiiiiiiiii, ne odustajem, odo` da razmisljam kako da napisem post o jebanju, a ako neko ima neki predlog kako da pisem, prihvatam sugestije, ideje, socne, vlazne, krute i ostale izbocine.

