Ne znam da li je ovo ocaj, bes, nemoc, sta li vec, ali je svakako gomila pitanja na koja nemam odgovor, a mislim da ih nema ni vecina nas.
Na koji nacin da prosecan covek izdvoji novac za nesto sto mu je neophodno?
Gde ja da nadjem 600 evra da sredim zube da bih mogla da jedem? Jos je to poznanstvo i umanjena cena, ne znam koja je prava, oko hiljadarke i jace, cini mi se.
Gde bilo ko moze da nadje taj prokleti novac da bi uradio nesto sto nije luksuz?
Gde moja prijateljica da nadje novac da sredi stan i zivi obicno sa svojim detetom, jer je investitor prevario i vec se zaduzila hiljadu, dve evra da napravi koliko toliko pristojnim taj stan, a nije ni priblizno zavrsen. Kako pohvatati tu lopovsku bagru, a da nije preko suda jer nema para da placa advokata, kako da vrati dugove kad ima platu 300 evra?
Kako moja sestra, koja je operisala tumor na jajniku, maligni melanom, i trenutno ima tumor na jetri kupi vitamine za podizanje imuno sistema kada to kosta 300 evra kao njena plata?
Kako kupiti zdravlje?
Kako ziveti?
Kako sa prosekom plate od 300 evra u Beogradu, za vecinu ljudi koje ja znam, moze da se zivi? Svakog meseca 100 se daje na komunalije, ostaje 200 da se jede i kupuje ono osnovno, toalet papir, pasta za zube, prasak, hleb, jaja, krompir, pasulj…Ja i majka zivimo sa manjom cifrom, ne bih umela kazati kako, ali zaista!
I sad, na koji nacin doci do para, da ne budes slepac, da ono malo skupljenog dostojanstva ispod suknje ocaja ne ode u kurac sa nistavilom svakodnevice i upadom nekih nepredvidjenih stvari koje moraju da se odrade.
Kako ostati zdrav u glavi?
Kako kada je novcanik prazan!

Sve ovo mi se danas srucilo o ili na glavu ne znam…