Gledam ovih dana i noci razne slike sa letovanja i ostalih dogadjaja na fejZbuku. Sve neke ribe, cica mace, cupike, lepo i za moje zensko oko, ali stvarno!
Umeju zene da poziraju, izvinjavam se muskima, njih ne gledam, sta ima tu da vidim, mislim ono, klasika, al` ove pozerke, svaka im cast!

To bre stane izbaci kuk, namesti bok, isturi guzu, pogled sa strane, ruka iznad glave, osmeh br. 17, kosa razbacana, more iza njih, slike za razglednice.

Pa se samopogledah, sto ja to ne umem? Sto je meni smesno da se pucim i guzim? Kada cu ja da budem riba, ono sexi? Imam neku sliku, ja se kao nesto sagla, pala mi kosa a pogledala u slikadziju i nekako je sexi, a mene sramota da to objavim, vulgarno mi nekako, ne volim da u mene takvu zevaju sva moja familija, komsiluk, braca…i oni su mi na fejsetu. A ove pozerke nista.

Ko sad tu gresi?

Zavidim im na otvorenosti, majke mi, ja sva nesto sapletena. Jesam rodjena u muskom znaku, mozda zato i zevam u zeMske, kukumajko, mozda cu i nastrana da postanem, ali ne umem da objasnim zasto ne volim da isticem svoju zenstvenost. Nekako mislim da je to iznutra, da se vidi u pogledu a ne da se svlacim, pucim, kezim, izbacivam atribute.

Secam se da me jednom drugarica, pozerka ziva, terala da se nesto kacim o vrata i slikam, sa sve nekim pogledom ispod obrva, ja da umrem od smeha, a u mini `aljinici nekoj, pa na stAklice se nabacila, idi bre, slikala ona kad me uhvati ozbiljnu i meni te slike smesne, vidim se da se smejem tome. A imam neku, isto me ona slikala na moru, obucena skroUz, sedim na nekoj bankini na autoputu, pogled u daljinu, ma sexi je nacisto, bez ijednog trca i puca.

Zensko sam, jelte, ali ne volim i ne umem to da isticem. Vidi se to, ako hoce da se vidi.
Tako ja mislim, a mozda su i te slike stvar ukusa…lepo ih je gledati i zao mi je sto nisam neka bikica, vagica, skorpijica pa i blizancica…one to umeju tako lepo da urade, iznesu i na ulici i na slikama da je za zavideti, majke mi!

