Slusam mnoge oko sebe i naslusam se svega. Pa mi bude tesko, pa se iznervoziram, pa zaplacem..
Necu da pisem o ruznocama, ne mogu ih prolepsati i onda cu da pisem sta me nervira.
Sleng, izrazi koji skracuju sva moguca znacenja me nerviraju, ali mnogo!
Nema vise opisnih imenica, epiteta, prideva…kaze se jedna rec i sve je receno. Mislim razumem ja sta se htelo reci, ali sve suzilo do suzavca od misli i reci.
Pitam kako je bilo negde nekome, kaze mi vrh.
Sta taj vrh znaci? Vrhnuo se i nema dalje, kao vrh kuce? Pa ima nebo, nije to kraj. Nesto je vrh i sve je receno sa tri slova. Mada ima i dva O.K. E tu mi je sve jasno. Mada i ja kazem cesto to ok, presla zaraza i na ja.
Kad priupitam nekoga kako neko izgleda, kaze mi extra. E tu mi muka pripadne, odmah pomislim na ekstra kiselo mleko. I sve je bilo u fullu. Igrali poker jebote!
Ono sto mene najvise nervira jeste izraz ‘do jaja’, pa majku mu da mu majku ko izmisli taj izraz i sta on znaci?
Sta sater`o joj patku do jaja ona orgazmira on sipa, ejakulira i to je nesto sto traje par sekundi u srecnim slucajevima minut i sta mi taj izraz govori??? Kao nema dalje, to je taj vrh od ekstra u fullu?!
Kako si se proveo, do jaja, izem ti izraz da ti ga izem i izem! Uter`o si kola u garazu, strcn`o jedared i to je neponovljivo. Mislim kosa mi je na juris kad cujem taj izraz, ali majke mi, za mene nema gore, kao i psovka jedi govna. Znaci, i ovo me nervira, oteraj me u tri lepe, napusi me cime hoces, ali me ne `rani govnima to mi je uzas nad uzasima!
O bratu da ne pricam, siroma` u svakoj recenici je po petnaest puta, nekad bude tebra, moja mama cula debra pa se upisavam od smeha kad hoce da bude mangup, ali je ne ispravljam, neka je 😀
Ima tu i cool, nesto `ladno a? Smaranje, zracenje, kukavna im majka kad bi znali sta je zracenje..najstrasnije..
I sad razmisljavam kako ce preko pretrazivaca od jaja, ekstra, fullova i vrhova da doplivavaju do mene razni.
Znaci, tebra, vrh mi je ekstra do jaja i sve je ok i idem do znaci fulla!

