Ona je kreten, ili sam to ja?
Mislim da smo obe.
I bile smo tu oduvek, malo skretale, obilazile, zbog zivota…ali tu.
U selu kao devojcice, mada sam se ja vise druzila sa njenim, nasim bratom. Bio mi je blizi, samo jedan dan stariji od mene. Nije docekao da napuni osamnaest godina.
Svaka ima svoje secanje na taj period.
I mnogo, mnogo rupa u secanju.
Ostale se Ena i Ratne igre koje nas secaju na njega, crvene starke i cigareta koja uvek izgori na njegovom grobu.
Ona me je prva ucinila tetkom pre osamnaest godina, bila je krmaca dok je bila trudna, ugojila se 35 kilograma i spavala do 2 popodne. Te 93-ce, nije bilo nicega, njen sin, moj sestric je pio kravicu iz kese, nije bilo drugog mleka.
Nasi roditelji.
Brat i sestra od tetke, koji su se voleli nekom cudnom ljubavlju. Uz rakijicu i psovke, cesto.
Moj otac je bio na njenoj sahrani .
Otisao je za njom nakon tri meseca.
Sad sigurno sede gore, piju rakijicu i smeju se nama dvema.
Dok je bila trudna sa drugim sinom, majka joj se, moja tetka, razbolela, slogirala. Dve i po godine je lezala svesna a nepokretna. Bez moci govora.
Ocaj, nemoc i na kraju, kraj.
Godinu zatim i njen otac je otisao kod majke.
Nakon svega lavina je pocela da silazi u njen organizam i da je razara.
Ne znam odakle vise izviru ti tumori, rakovi, alergije? Sta hoce od nje?
Rekla mi je;
‘ Ako umrem nemoj me zaliti, ja cu biti srecna, samo da mi deca budu dobro’.
Glupavi mladez je opet crn, mamu mu njegovu…a opet mozda je samo crn i nece biti maligni kao prosli.
Nece valjda dva puta isto, nema smisla, ali stvarno!

I stvarno je kreten sto mi je sestra i sta mi je ona bas trebala da mi prvo bude prijatelj pa sestra.
Mislim i ja sam kreten, imala sam da biram neke druge sestre a ne nju…

