Bilo je i ranije ovakvih situacija. Meni uvek nejasne, ali su se zdudale u ova dva dana nasim drugaricama i blogerkama Verkic i Shunjalice.
Negativni, zbunjujući, bezobrazni i nadasve nejasni komentari na blogu.
Da li one znaju, ne znaju te osobe nebitno je.
Pokušala sam da se stavim u njihov položaj.
Bude malo neprijatno je l’?
Napišem post o nečemu i naiđe neko i popljuje me.
Zašto?
Imam li ja to skrivenog neprijatelja?
Ili je to neki psihopata?
Ili neko koga znam iz reala pa došao na blog da mi se najebava majke?
Treba li da se plašim za svoju sigurnost?
Mislim jako sam besna!
Razmišljam ko me sve čita, kako li će neka budala da reaguje na moj post, moja razmišljanja, priče…
Šta želi takvim komentarom da postigne?
Da se iznerviram, userem u gaće, potražim tu lošu osobu u sebi, skotinu koju ne znam da imam, šta?
Zašto neko ima potrebu BRE, da mi komentariše nešto a ne zna zašto sam ja to pisala, ili bilo ko drugi?
Treba li kao Braunović da zatvorim blog za komentare i da me baš briga, jebe mi se za interakciju i tuđa misljenja, čitajte me i mislite sta hoćete. Ja čoveka razumem, želeo je tako od starta i pozdrav tome. Ali ja i većina nas pišemo i komentarišemo jedni drugima na blogu i onda? U cemu je svrha?
U ova dva slucaja Shunjalica je dobro prošla, nije joj svejedno, zamislila se ali joj nije pozlilo kao Verkiću koja inače ima visok pritisak.
Zašto je neko imao potrebu da joj ostavi onakav komentar, ne razumem? Žena je clan DS, to svi znamo i zabole na. Među nama blogerima ima Naprednjaka, LDP-ovaca.. to se blogosferi ne gleda. Briga mene i ostale ko je u kojoj stranci. Poštujemo tudje izbore kako u politici tako i u drugim sferama!
Neko je gej, neko trandza, neko slusa narodnjake, neko rock..kakve to veze ima sa bilo čijim privatnim zivotom?
Neko je direktor, neko novinar, neko profesor, neko ne radi, neko čisti klozete. Sve smo to mi, ljudi jebem mu mater! I neko ne obraca paznju na to.
Čitamo tekstove jedni drugima, komentarišemo, i pederi i lezbejke, i LDP i DS i narodnjaci i profesori i baba sere.
Neko ce da napiše kako je ispao skot, zeznuo nekoga, zasto bi ga neko pljuvao?
Da se razumemo, ja takav komentar ne bih objavila, što da publikujem budale?
Što da širim negativnu energiju po mom parcetu internet neba?
Neću!
Ne bih se osećala prijatno, ali to bi bio i ostao moj problem. A ta budala se ne bi sladila mojim nerviranjem i nerviranjem mojih blogo drugara.
Baš mi se nadigao živac, majke mi!