…a šta bi sa onim što je pričao neće *SSS iz nekog pičkovca, samo krug dvojke i riba sa faksom?
Jaoo, Zelena, pa taj se oženio pre par godina. Žena mu iz nekog pičkovca, srednja škola i još bila udavana. Moš’ misliti! A lepa je, ne mogu da kažem da nije, i zgodna. A što je sposobna, majku ti! Ima neku radnju, šefica je tamo. Vozi neka dobra kola, ima svoje radnike, rodila mu dvoje dece. On kaže, da ne samo da je voli, nego je i poštuje. Za sve je sposobna, kaže. Ume u kući, ume sa decom, na poslu, načitana, prosvetljena. Pitam ga ja, a seks? Odgovorio mi da se on ne bi oženio ženom sa kojom nema dobar seks. To mu verujem, poznajem ga odlično. Pitah ga i za ono što je nekad govorio. Kaže da je bio mlad, glup i nadrkan. Reče mi još i to, da ona više zaradjuje od njega sa faksom i da ima sreće sto je pobedio predrasude u sebi i sebi sličnima i da je najzad našao život uz nju i porodicu koju imaju.
Jebi ga, žene umeju, od pameti ništa.
Sećaš se one s posla što sam ti pričala o njoj? One što je došla s Vrške čuke i ne znam piše spojeno. E, ta ti je sa pravim beogradskim šmekerom s Čubure. Lik ima dva faksa, dva braka iza sebe, troje dece, svi sa fakultetima, a on pun love. A ova, i dalje ne znam i ne mogu piše spojeno. Nosi crne najlon čarape na bele cipele, teksas suknju na to, i crvenu majicu sa nekim đinđuvama oko vrata. Mislim, slatka je ona, lepuškasta, ima ono čisto seljačko u sebi, dobra duša, jedra sva . . Njih dvoje su već godinama zajedno. Izlaze po splavovima, diskotekama, vodi je na sva putovanja na koja on ide. Za ovih par godina, obišla je sa njim više, nego ja za ceo život. Šta je on video u njoj i na njoj, ne znam, ali života mi, tako stoje stvari. Kad ga vidiš, odiše šmekericom, kad progovori, vokabular smislen, otresit, pametan, sve zasenjuje. Verujem da je kresao i da može da kreše koju god hoće i to od beogradskih klinki, pa do matorki. Dobro izgleda i zgodan je mamu mu! A on sa ovom!? Jedino što sam kod nje primetila jeste, da se uvek smeje. Nasmejana je, majke mi, po ceo dan. Samo cvrkuće, svima se obraća sa mače, srce, dušo i za sve ima strpljenja i sve sa osmehom. I sve hoće. Njoj ništa nije teško. Valjda navikla na selu da radi i ovde joj sve smešno za rad. Divim joj se kad ujutru, onako nadrkana, dođem na posao, a ona osmeh i radi punom parom. Izbija iz nje, bre, neki optimizam. Dođe mi da je puknem.
Ne znam šta je to s muškracima. Biće da oni hoće samo ŽENU i ništa više.
Ma, u pravu si ti što kazeš da oni hoće sise i dupe i da je to ono prvo za šta se svaki zalepi; bez toga ništa, a posle dolazi stomak, pa ostalo..
Nego, Zelena, kaži mi, kad ćemo do grada da jurimo poštene, pa da i mi kurve nešto
savatamo?😀