Malo mi se poplakivalo i smejalo mi se i …
Ovo su bre upiti preko kog dođose do mog bloga!
Ne mogu da verujem šta sve narod zanima, za sta sve sluzi internet.
Posle neka mi neko kaže da sam nenormalna!
Sviđa mi se ovaj;
-‘pričam sam sa sobom’!
Samo ne znam šta je dobio kao odgovor sem mog bloga…počeću i ja se sobom tako..
A ovo je samo za zadnjih mesec dana, ko zna šta je sve bilo…bolje što nisam gledala..
Šta li sam ja to pisala kad me ovako nađu..?

-Kako privući novac
-pas sa dva različita oka
-astrolog Žiža Miloševski
-i ako si konj nije bitno da budeš prvi
-jebanje između životinja
-balava kurvica
-zašto te volim
-ujed mačke
-durex rebrasti
-predklimaks
-ne treba mi ništa samo malo mira
-kako obrisati hemijsku
-i mogu ti reći, kad si konj uopšte ti nije važno da budeš baš prvi. to je uvek važno samo –onom što te jaše.
-nije lako biti mali
-suknje do kolena
-razlika između orgazma i svršavanja
-jebanje trudnih žena
-kolenom u jaja
-gledao sam sliku svoje majke kad imala osamnaest godina
-sanja kurva
-konkurs za poštara
-trpanje
-uz šta obuti zelene cipele
-rebrasti nokti
-baba tuče dedu
-tablete za podizanje raspoloženja
-fujbook
-rade nedeljkovic
-astrolog Žiža Miloševski da li je dobra zna li
-koga ne boli taj ne razume
-jebanje pušenje drkanje
-karakteristike ponašanje horoskop
-vezanost djevice i bik majka i ćerka
-sta je bolje soja ili crvena detelina za klimaks
-razvedene žene malo crniće
-obukao najlon čarape
-uštipci lepa lukic
-kakve su osobe vodolije
-rade bioenergeticar obrenovac
-kanadski pasulj
-uz šta se slaže pink boja
-zgodne matorke
-trpanje.com
-ljubavni stihovi do srčke
-detaljne karakteristike horoskopskih znakova
-najljepše česme u dvorištu
-crne najlon čarape
-slike seksi ženske
-ako sretneš nekog zanimljivijeg uživaj
-pričam sam sa sobom!
-šta se desilo dari bubamari
-kako se jebu bugrake
-komsije iz pakla 4
-„umro mi je“
-animalni sex
-naguzio sam strinu
-da li otići u krevet sa strelcem
-jebanje spremačica
-od šuraka pašenog

Pljas, pljas i pljas po celu!