-Hej gde si, otkad se nismo čule…ma klasika..pričaj mi o onoj tvojoj drugarici..ma znaš onoj sto si mi pričala da ima vezu paralelno sa brakom.
-A ona!
-Znaš šta, to traje preko dvadeset godina, tako mi se čini, možda je neka godina gore-dole.
-I nije se razvela?
-Nije i mislim da neće.
-Zašto?
-Zato što..pazi ja je sa jedne strane razumem, druge ne. Ali je podržavam šta god da odluči i uradi. To nije moj život, već njen. Ima dvoje dece, nema neku platu. Znaš već kako to kad nas ide…Znači nema čime da izdržava decu a muž joj solidno zarađuje. Imaju svoj stan, super sređen. Ovaj drugi je divan, upoznala sam ga, sjajan lik. Čini za nju da se oseca kao žena, ma princeza! Ali nema kintu. Kapiraš?
-Ne baš…
-Vidi, ljubav nije dovoljna za život. Ostala je u braku da bi joj deca imala sigurnu budućnost. Stariji sin je upisao fakultet ove godine. Ti najbolje znaš koliko to košta. I ovaj njen je oženjen. Doduše on je hteo da se razvede i da iznajme stan i žive zajedno. Ona se zamislila i razmislila. Živeće kao podstanari. Pitanje je da li bi dobila decu i da li bi hteli da idu sa njom. Drugo koliko bi ljudi povredili? Njegovu decu, ženu, porodice, prijatelje, kako bi i od čega živeli…U dubini duše mu ne veruje. To je osnovni razlog.
-Ideš kod nje?
-Retko. Nekako se ne osećam dobro. Znam da sedim u laži, pa se sve nešto vrpoljim. Kad joj dodje muž, koji je inace skot prema njoj, mora da…..Ma mučno mi je. Kad je sretnem sa ovim drugim, ona blista, smeje se…Više puta mi je rekla da ne zna kakav bi njen život bio da nema ovo zrno ludosti gde se oseća svojom.
-Da li si lagala za nju?
-Nisam, ali ćutim, prećutkujem sve što znam. Idem kod nje gledam farsu od porodičnih okupljanja, bračnih dogovora… a znam da to nije ona.
-Kako takva osoba može da ti bude drugarica?
-Što ne bi bila? Znaš ja sam po tom pitanju vrlo zeznuta. Zgražavaju se nad tim mojim stavom, ali je tako.
-Dok god je neko čovek, biće, prema sebi, meni, poštuje me…Kad ode od mene može i prostituka da bude! Ne družim se sa zanimanjima, njihovim životima, posebno ne emotivnim stanjima. Ako ima paralelnu vezu ne znači da je čovek? Taj njen životić ima veze sa mojim? Ko sam ja da sudim? I volim je, možda je to najvažnije kao i ona mene.
-Razumem, ali i ti si lažov, prećutkuješ istinu pred njom, njenom porodicom….
-Draga moja, a koliko puta sebe lažemo, prećutkujemo i ne idemo od sebe?!
-U pravu si, moram da idem, čujemo se..