Sigurna sam da se svi sećate opravdanja za školu koje smo nabavljali od lekara. Neke na crno, neke na belo.
E ja sad pišem zeleno, naravno!
Samo ne znam kome se opravdavam, ali nema veze.
Počela ja da blogujem pre skoro četiri godine. I zamislila ja u svojoj glavi.
Ja tajanstvena, mistika neka, pišem šta osećam. Faze kroz koje prolazim, razna sećanja, zezanja I sl. Sve mislila u ovoj mojoj jedinoj mi glavi da to nikoga ne intresuje, piskaram i ko naiđe dobro dosao. Komentari sa avatarima, blogersko druženje.
Svima rekoh da mi ne dele postove po fejsbuku i tviteru. Neću. I nisu, majke mi, poslušali me. Rekli mi sama ćes kad budeš htela.
Doživljavala sam ovaj blog kao moju intimu koju ne delim prava ja. Nego ona koju i ja upoznajem. Ona sa kojom se svađam, mirim, volim ne volim. Kao to nisam prava ja.
Da nije ovo opravdanje za psihića?🙂
I beše tako do pre par meseci. Onda sam počela sama da izbacujem neke postove koji su ukazivali na nešto. Besmisleno mi je delim moja plakanja i neke prolazne depresivne trenutke.
Onda uđoh u astro online školicu i ne sećam se više kako dođosmo do mog bloga. Mislim da sam ja podelila link nekog teksta koji se uklapao u priču tamo. I moje školske drugarice počeše da me čitaju. Pa tičerka deli i preporučuje ovaj blog. Pa od nje neki drugi i ode moj anonimus u javnos`.
Mislim tičerka me tera da pišem roman,i ostale školske. Imam to u horoskopu, talenat vidljiv, stil pisanja specifican…
I sad se osećam drugačije.
Mislim ja i dalje nisam svesna šta je to posebno u mom pisanju, ali oni kažu tako. Dobila sam mnogo pohvala i postidela se.
Eto moj mesec u Lavu izađe u javnost iako mu ja to do sada nisam dozvoljavala.
I eto to sam htela da se opravdam.
Čitaju me mnogi po fejsu gde sam pod pravim imenom i prezimenom, slikom. I nema mi mrdanja i vrdanja.
Hvala svima na čitanju, podstreku, mada bi pisala i bez toga. Jednostavno moram. Samo sam tako u skladu sa sobom.
Pisem astrološke tekstove na jos jednom blogu, nedeljni horoskop za našu Tetku.
Usput sam učenica u astro školi.
Postacu pametna koliko pišem i učim.🙂
Ovo je zeleni razvojni put koji izađe iz anonimnosti.
Vazda sam bila nesvesna svoje svesti ili tako nekako.
A mozda postanem i uticajni bloger a?🙂
Ali n`umem i neću da se menjam.
Sve mislim da sam `tela još nešto da kažem, al` ne mogu se setim šta..