Izigrali ste se svi. Tagovali me na više mesta, mrzelo me, nisam htela da uvaljujem drugima kosku. Mnogima sam odgovarala na blogu kao komentar.
Neki tvrde da se ovako bolje upoznajemo.
Ako niste do sada kroz pitanja koja mi je Šaputalica uvalila, sigurno ćete!

1. Sa kime ste se prvi put uhvatili za ruke ‘onako’? (opisno molim).

Išla sam u predškolsko, bio je neki dečak tu. Visok, stariji od mene. Vraćali smo se zajedno kući. Moja baba nas je vodila, a nemam pojma ko je on. U jednom trenutku me uhvatio za ruku. To je najtoplija ruka koju sam ikada osetila, stisak koji me zastideo I kojeg se sećam uvek. Valjda što je bio prvi, zato ga pamtim.

2. Sa kojim ste plišanim monstrumom spavali u detinjstvu I do kog razreda?

Nisam imala plišane igračke. Mislim da nisam spavala ni sa jednom igračkom.

3 .Do koliko godina ste vukli cuclu I kako vam je oteli?

Nemam pojma.

4. Kada ste se poslednji put upiškili u gaće I ko vas vid’o?

Pre par godina na Beer festu, nikako doći do klozeta. Pivo stislo, da sam se tresla. Da ne bih u gaće, odmah po izlasku sam čučnula uz neko drvo. Videlo me pola Beograda a I šire, ali u tom trenutku to nije bilo važno! Fiziološke potrebe su iznad razuma, stida I nas samih.

5. Ko vas je naučio da vežete pertle I u kom razredu?
Ne sećam se..

6. Od čega vas je najviše bilo sramota kada ste išli u prvi razred?

Od blatnjavih cipela. Živela sam u kući a ostali u zgradama. Morala sam ići jedan deo puta kaljavim putem. Njima cipele čiste, a iza mene uvek blato. Baš me bilo stid.

7. Koju lektiru ste najviše mrzeli ikada, apsolutno, ultimativno?

Rat I Mir. Do danas nisam pročitala. Nije mi išlo I nemam želju da je pročitam.

8. Najveća podlost koju ste napravili u školi? (detaljno).

Bežanje sa časova, ako se to raČunja. Ne mogu se setim drugih, a bilo ih je sigurno. Ako se setim dopisaću.

9. Kada ste od roditelja prvi put čuli onu: ‘Džigericu mi mo’u pojede’ I zašto?

Nemam pojma kada, jer je ta rečenica obeležila naš odnos čitavog života. Nemam pojma ni zašto a jela sam im kako su govorili… I govore ponekad.

10. Koji je krajnji odgovor na pitanje života, univerzuma I svega što postoji?

Krajnji odgovor je smrt. Jedina konačnost, ostalo je prolazno. Tamo svi idemo, pre ili kasnije.

Prvo je zeznula i preskočila jedno pitanje pa me zbunila.
Ja neću postavljati nikome pitanja, jer ste se svi igrali.
Živeli u upoznavanju!
khg