Šta znači biti uticajni bloger?
Fora je da ako taj uticajni pokrene neku akciju uspeće dok neko nepoznat u tome neće uspeti. Kvalitet pisanja bloga ovde nije u igri. Postoji sijaset kvalitetnih blogova odnosno blogera, ali ih nema na okupljanjima, tvitapovima i blogomaniji. Ovde bi trebalo da se radi o stručnim blogovima, jelte, koji privlače ljude i time počinju da zarađuju pare. Onda drže predavanja kako treba blogovati. Čitam ponešto od toga, ne kažem da nije pametno. Ali za Žiku znaju svi a Miku mali broj ljudi, a Mika pritom napiše kvalitetniji tekst. I šta da radi siroma’ Mika, kreće da radi kao Žika da bi se negde probio. To znači, pisanje jednom nedeljno, recimo, tekst te i te dužine, upotrebljavanje reči za SEO da ga nađu pretraživaću. Ono uguglaš Mika i iskoči taj blog jer je u tekstu sedamsto puta napisano Mika. Gubi li Mika identitet pri tom, ne znam. Angažovanost na društvenim mrežama se podrazumeva. Pisah, kao i drugi, dok fejs i tviter nisu bili toliko aktuelni i čitanost je postojala jer sam posećivala druge blogove. To mu beše kao druženje preko blogova, komentarisanje, razmena mišljenja, nekad i nesporazumi. Kao u realnom životu. I nađoše me ljudi, i čitaše me i čitaju.
Zašto nisam išla na te manifestacije?
Prvo, imam lične razloge a drugo je mišljenje koje imam. Gledala sam slike sa raznih tvitapova, ja naivna sam mislila da se tu okupljaju ljudi da se vide, druže. Delom, verovatno ima i toga, ali na slikama svi bulje u one ogromne telefone, nabadaju baš tog trenutka nešto jako važno, jer ja glupa mislim da telefon služi za to, a oni tvituju. Onda se pitam za koji moj su izašli u kafić a tvituju? Gledaj narod bokte, pričaj, muvaj nekoga ili tako nešto. Iza tog, kako sam ja mislila druženja, stoje sponzori. Mnogi idu da bi dobili poklone, najeli se i napili i dalje gledajući u te telefončine. Tu se sklapaju i poslovi, plaćanje da se piše o nekome ili nečemu. Meni tu mesto nije, nemam stručni blog. Drugo, sem što sam bloger i astrolog sam. Ja njihova ciljna grupa nisam, oni moja mogu da budu. Međutim astrolog je toliko unižen i srozan da verujem da bi me narod gledao kao vračaru, proročicu koja vara narod, kao da oni to ne rade, ali na drugi način jelte. Ili bih morala da odgovaram na glupa pitanja koja dobijam svuda. Kakav je ovo znak, a šta misliš o Vagi i Lavu kao kombinaciji, ja sam Rak šta bi rekla za mene. I onda bih pošandrcala! Da ubeđujem nekoga šta je astrologija ne pada mi na pamet, već imaju predrasude i svoje mišljenje. Možda ga i nemaju, nebitno. Šta bih ja tamo radila kad svi prodaju ideje, bivaju sponzorisani, dogovaraju se o parama. Da blejim kao luda nasta? Nemam ni taj telefon da čukam u njega jako važne stvari u tom trenutku.Imam običan mobilni koji mi služi da razgovaram i šaljem sms poruke. Bila bih tamo smešna sa tim telefončićem iz prošlog veka.
Elem, bez lažne skromnosti, moj blog je posećen, čak i sada kad ne pišem ništa, već jako dugo. Kao astrolog imam posla jer pišem tekstove na tu temu na raznim stranama. SEO nemam, plan i program pisanja nemam. Da pokrenem akciju za bilo šta, ne bih uspela da je ostvarim jer nisam Žika a nisam ni Mika. A iskreno ni jedan od njih dvojice mi ne trebaju u životu a vala ni ja njima. Tako da se ne serdarišemo i nevojvodišemo.
Sa svim Žikama i Mikama imam dobar odnos, nema razloga da bude drugačije. Znamo se i to je to, živi bili, neka zarađuju novac, od nečega mora da se živi, meni je samo žao što u svemu tome najmanje ima ljudskosti. One obične, kao nekada u školi, kada podeliš sendvič sa drugarom. U tom Žika – Mika svetu, sve je interes. Na stranu što sam matorka, ima među njima i matoraca, ali ima i mnogo dece, koja umesto da se druže, grabe ka Miki i Žiki.
Napisah ovo bez cilja. Iznela sam svoje mišljenje, koje je kao dupe jer ga ima svako.
Najvažniji deo mog blogerskog života su ljudi. Ne zarađujemo jedni od drugih, ali smo prijatelji i pomažemo jedni drugima na razne načine. Ima li to vrednost? Za mene nema, to je moje bogatstvo. I njihovo valjda!🙂
merkur i jupi