10270288_534508649994300_841828558170895775_n

  1. Šta je prvo što ugledaš kroz prozor kada se probudiš?

Libijsku školu.

  1. Šta bi želeo/želela da prvo vidiš kada ustaneš iz kreveta?

Da su izmestili školu.

  1. Koja je reč na prvom mestu: ljubav, sloboda, poštovanje, odmor, želja, mir?

Sloboda u svemu navedenom.

  1. U čemu najviše uživaš: hrana, seks, razgovori?

Svo troje definitivno, ne mogu da se odlučim.

5.Kada si se osetio/osetila najslobodnije?

Nikada, uvek sam neslobodna.

  1. Kada si se osetio/ osećala najtužnije?

Mnogo puta, ali stvarno.

7.Ima li trenutaka kada bi iskočili iz sopstvene kože i koji je najzanimljiviji?

Svaki dan iskačem iz svoje kože, nema dana da me nešto ne istera iz nje. Takav mi horoskop 🙂

  1. Koji je najsmešniji događaj kada ste se smejali sami sebi?

Zadnji kog se sećam je kad je sestra imala bolove u stomaku. Kako ona jaukne ja u vrisak od smeha, napalo me, posle sam se smejala sebi što sam se toliko smejala njoj a ona umirala od bolova. Boleo me je stomak dva dana od tog smejanja a ništa smešno nije bilo.

9.Šta vam je najdosadnije u životu?

Čekanje na bilo šta I bilo koga.

10.Šta je u vašem životu ono što ga čini zanimljivim?

Pa ja i moj mozak. 🙂

11.Šta je za vas toplina?

Radijator 🙂

Pitanja neću postavljati jer ne smem nikoga tagovati.

