19365_spek-baalkanski_af

 

Oni se vole. U vezi su koja kreće od ranog jutra.

Ako nisu spavali zajedno, mobilnim telefonom se poželi:

Dobro jutro ljubavi.

Dobro jutro živote moj!

Kad krećeš na posao?

Za pola sata.

Javi se kad kreneš?

Mislim, šta ko ima od toga kad ko kreće na posao, fakultet ili bilo gde, nemam pojma.

Krenula sam, ljubim te.

Javi se kad stigneš da ne brinem.

Kao da će ona da ide preko minskog polja u najmanju ruku!

Stigla, haos mi je na poslu. Onda idu smajlići tipa, besna, plače joj se, šesnaest srcića i kisića.

Dobro je, sad i ja krećem na posao. Nemoj mnogo da mi se umoriš, trebaš mi večeras. Onda ide smajli sa bezobraznom kezom, onaj sa kul naočarima, pa da nije preterao, onda zvekne i srcić.

Ozarena ljubavna srca dva, se vole i kuckaju o tome, brinu da li je ono drugo piškilo ili kakilo.

Ju, njega nema da se javi da je stigao na posao. Ko zna sa kojom je, možda je ona bivša, a možda je i ona što mu se kezi na fejsu. Sada ću da  mu uđem na profil, da vidim inbox. Ne zna on da sam mu ja provalila šifru. Nije me sramota, baš me briga. Neće on mene da pravi budalom.

Na fejsu se on kucka sam pet riba odjednom.

Jaoo, sa kojom li je sada? Vidi ovoj je rekao da ima lepu guzu. Zadaviću ga! Pa zar mu nisam ja dovoljna? Ja koja se žrtvujem za njega, šetam psa sa njim, kuvam mu klopu, kupujem majice, brišem prašinu, perem veš. Pa zar on misli da sam mu ja kućna pomoćnica. Sada ću ja da cimnem onog malog, da idem popodne sa njim na kafu.

Stigao sam bejbe, pokvario mi se auto, odoh da radim. Smajli što kiska.

Ma on je mene našao da folira, šatro mu se pokvario auto. Sad ja njemu neću da pišem i idem popodne na kafu sa onim malim.

********
********
********

 

I ovako iz dana u dan Balkanski špijuni misle da su u vezi i da je to ljubav. Preko esemesa, vibera, fejsa i ostalih online stvari dok se ne vide. Ako se vide, jer pisana reč se, redovno, pogrešno shvati i eto povoda za svađu i raskide.

Ovo su manipulacije, jer je nemoguće da na ovom svetu postoji išta važnije od njih dvoje. Oni su sami na svetu i moraju da misle samo jedno na drugo. Kakvi crni poslovi, roditelji a kamoli prijatelji, spremanje klope, peglanje, telefon mora da se nosi sa sobom i u kupatilo, jer ako ne odogovore ne poruku, eto čuda. Gde si, s kim si, šta radi?

Piškim, jebote da jebote.

Oni su policajci i detektivi jedno drugom.

Otkad se to zove ljubav?