115756279_319687269187884_223979200667233195_n

 

Istinita priča, istinitih aktera.
Ova šta me je obavestila o objektu, nešto mi dođe. Al’, nemam dozvolu da je pišem.
Razgovor, telefonski o tamo nečemu, i nekoj koja se šminka. Rekoh:
– Ma daj, ko se šminka na četres’ stepeni. To se sve istopi.
– Jok bre. Namažeš prajmer i stoji.
– Šta namažeš?
– Pa prajmer. Ne znaš šta je to?
– Jok brate, prvi put čujem.
– To namažeš posle kreme, a pre pudera i šminka stoji ceo dan.
– Kako? Oznojiš se sto puta i stoji?
– Da!

Prajmer, ej prajmer izmislili, a ja o tome pojma nemam!
Zovem Dacu da je propitam (nju bez dozvole pišem trista godina).
– Sestro, jel ti znaš šta je prajmer?
– Jok, šta ti je to?
– Neki cement za šminku. Kažu, namažeš to.. ček guglam. Gle, piše da ispravlja pore, bore, zaptiva rupe, briše fleke. Jebote, pa ovo je ko estetska hirurgija. Šta mi se smejeeeš bre.
Daca se upišava od smeha.
– Gle, ima u Liliju, oko petsto dinži je. Da probamo?
– Da, probamo. – reče Darinka.
– Pa na kom drvetu smo rasle kad ne znamo za prajmer, svetijebem. To postoji sto godina. Sve ove pevaljke su lepe i zategnute zbog tog prajmera, a ima i neki fiksator. To se nafajtaš ko sa lakom za kosu po faci i sve stoji ceo dan, i noć ako zanoćiš.
– Prekini da mi se smeješ bre, ovo ti sve prevodim s gugla. Ukratko, da ti ne čitam tri dana.
Daca i dalje upišana od smeha.
Koronski dani traju, a ja dobijam životne spoznaje. Edukacija.
Svakoga dana u svakom pogledu, sve više napredujem!
Prajmer!
Aooo.
Kupila ga Daca juče, namazale smo sinoć. Prva ja, af kors. Smejem se u ogledalu, sve mi se zbrčkalo oko očiju i neće da spadne. Posle par sekundi ko u filmovima strave spada, zategnu se. Opet se nakezim, opet se zbrčka. Daca, jebiga, plače od smeha.
Ona kad se namazala, bila je zategnuta i ko nova.
Prajmer.
Pa da sam juče umrla, danas ne bih znala da to postoji, a vajni sam šminker iz prošlog veka, završene mi baš te škole.
I ustvari, nama je prajmer doneo savršenu zabavu, smejanje, sprdnju i zaboravile smo na kovid, na sranja i dobile smo vitamin raspoloženja.
Ovoj što ne smem da je pišem, jer nisam pitala. A nešto mi dođe, veliko hvala na edukaciji, a posebno na zabavi koju sam napravila nakon razgovora.