Moram da se pozalim, majke mi!
Ubi me pms iz meseca u mesec iz godine u godinu. Ne znam koliko muski mogu da nam veruju, ali to je uzasan osecaj.
Probudim se ujutro, mrzim ceo svet, nadrkana a nemam pojma zasto, samo me ne gledaj i ne pitaj nista, doooobro nisam ovakavka samo u pms-u, bole ledja, boli glava, a stomak nadut kao da sam jela samo pasulj i tisti nekako pederski, bolucka a ne zna sta hoce.
Onda sam euforicna, smejem se k`o luda na brasno, pa vicem, nema tihog smejanja i price, a radim kao trojica zajedno. Mogu krevet, ma regal da pomerim, nema problema. E onda me pogledaj pogresno i ne daj boze reci nesto i eto placipicke, ubi se placuci kako mene niko ne voli i niko ne razume…
A svesna sam da su to hormoni i da treba da se smirim, ali ne mogu sebe da obuzdam, skace nesto po meni, u meni, gde god. Tada krece nesanica od par dana i budjenje u sred noci skroz, ali skroz mokra, vrucina kao da imam cetre`s temperaturu.
Svadja mi se, place mi se, smeje mi se, radi mi se svasta od sexa do kopanja i oranja. I to se smenjuje u toku dana ne znam koliko puta.
A sto mi se jedeee, pa to je sumanuto, posebno nocu, samo mi se skupe usta, neka pljuvacka mi nagrne u zivot i jedina misao je COKOLADA, majko mila koliko sam puta trcala do kioska da kupim, jos kazem prodavcu, cekaj da pojedem pa ti platim, kidam onaj papir na licinom mestu i prozderavam je.
Pitah ja doktorku da mi prepise neke hormone, kaze nemojte jos je rano, a ja joj kazem da cu u klimaksu da ubijem nekoga ako budem ovakva, kaze i ona ce. Pitam ja nju, sto se to zove menopauza kada nema pauze, ona mi se smeje. Pa sta je tu smesno? Gde se tu pauzira? Citala ja o tim tabletama i privuce mi paznju da uticu na dobijanje malignog melanoma, a moja sestra pila te pilule i zaradila to govno…i sada…ma da ne pricam o tome koliko se brinemo…mislim ne mora da znaci da je od toga, ali statistike pokazale. Pa mi predlozila tablete od soje ili crvene deteline, a ono cena oko osamsto do hiljadu dinara za mesec dana, i nemam pare da ih kupujem svakog meseca. Soju se trudim da jedem, a gde ta detelina ima da se pase, neka mi neko javi, ici cu majke mi!
Znam da sam ovo napisala u mom maniru, da kao bude zabavno, smesno, zanimljivo da ne kukam bas, ali ovo nije ni malo stvar za zezanje, oduzima mi mesecno minimum pet dana, zdrav razum.
Evo jedna sto je obrisala blog, mamu joj, pocinje na Z joj ime mi kaze da sam ja u predklimaktericnom stanju, idem da je ubijem, pa se vratim!!!