A.- Akrep, kad je neko mnogo ruzan, kazem da je akrepovski.

B.- Biljana platno belese, pesma koju ne znam dalje.

V.- Viljuska…zar treba da pricam…mislim stvarno.

G.- Guzica, u nju se svaki dan trpa, zbog nje se zivi, o njoj se misli I sve za jedan dan.

D.- Dupe…nastavak videti pod G.

Dj.- Djubrovnik, sa njime skupljam djubre.

E.- E…pocetak mnogih psovki…eee mater ti, eee steram ti ga…

Z.- Zaba, eno mi je u cosku, kazu po feng suiji donece pare, jos cekam…

Z.- Zihernadla koja je obrisala blog.

I.- Ilovaca, sve nas ceka.

J.- Jabuka koju sada mogu da jedem samo rendanu.

K.- Krivak, da ne psujem bas.

L.- Lavori I lavorke, moj engleski.

Lj. Ljutica Bogdan, zaboravih sta bese s njim.

M.- Motika, to nama treba.

N.- Kalimero, nepravda, isto mu dodje.

Nj.- Njoke, jela sam ih par puta, I nisu nesto.

O.-Opanak, u srcu mi lezi.

P.- Penis, organ na latinskom.

R.- Glupo slovo, ime mi pocinje tako.

S.- Sranje, majstor za to sam ja.

T.- Tita, ode pre trideset leta.

C.- Curka ja.

U.- Uvo, cesto nas boli, pored dupeta I ostalih organa.

F.- Fisbajn, ma sta to znacilo.

H.- Hemoroidi, teska boljka.

C.-Cvetici, eto vam ih 🙂

Ch.- Cicak, jedan mi pric`o da moze na nezgodno mesto da se zakaci.

Dz.- Dzoker, sta je to, nemam ga.

Sh.- Shvepssss, psssst.

Valjda nisam neko slovo zaboravila..