Kao pocelo prolece, pa krenuh u sredjivanje garderobe, a ono crnilo da me bog sacuva.
Nemam boja.
Mislim znam da ne znam da nosim boje, ali da sam ovoliko zacrnela nisam znala. Zalomi se neka siva, teget, istrci crvena, bez i to je sve, ima i neka bela, ali se sve te male boje stopile u crno.
Kad kupujem nesto, ne znam kako, ali uvek se prvo uhvatim za crno. Majku mu kao da sam darkerka. Nekad pomislim da preterujem, pa kupim sivu ili braon majicu, nije crna jel.
Ne umem da nosim boje.
Ne znam kako neko i uz sta moze da obuce nesto zuto? Kakva je to boja? Kako se to nosi? Kako se nasminkati uz zutu majicu, tuniku…sta dole obuci, sta obuti?

Ne znam kako se nosi narandzasta boja, sta se sa time radi? Meni to lici na Gradsku cistocu, zivota mi!

Ljubicasta, majko mila, kako se to slaze uz boju glasa nekome? A da se nasminkas u ljubicastu, kao da me neko tukao i imam modrice!

Svetloplava, to mi dodje kao isprana pidzama boja, onako bolnicka nekako. Sta se radi sa tom bojom, kako to nekome ide uz ten?

Ni zelenu ne mogu da nosim, zamislite!? Imam dve tamno zelene majice i to je sve. Sve druge vriste bre, ono kivi boje, benetoni i tako to. Bole bre oci od toga.

Ima ih jos sigurno, ali alergiju imam na roze, pink boju! Majku ti, pa to ni kao gace ne mogu da obucem. Nema odvratnije boje, cigi migi nacisto kao i one ciklame. Uzanstveni uzas! Nikad nista tih boja nisam ni kupila ni obukla. Kuku a oni sto farbaju sobe u tu boju, nije mi dobro, zivota mi! Neki me kunu, ako ne budem dobra kupice mi roze majicu.

Jednom sam dobila pink novcanik, rekoh super, toliko mi se gadi, da ga necu pipati. Jos ga imam, nosim i ne gledam, za to jedino vredi jer je prazan.
Znam da cete mi reci da nemam pojma, kao sto mi govore, da sam glupa, ne znam sta je moda..da postoje pastelne boje istih…
Ne mogu i necu da ih kupim ni obucem, roze posebno!
Sve ove boje mogu da podnesem na drugima, briga me, cak mi se svidja kako im stoje, ali sebe ne mogu da zamislim u tome pa da me ubijete.
A kad vidim musko u roze, creva mi se izokrenu, stvarno!
Ne razumem kako musko moze da bude u toj boji?! Kada bi mi prisao frajer u roze majici…misliiiim..