Skoro ispljuvah muške sa spolovilima na Onome sajtu.
Što bi moja drugarica rekla, a ja i sad plačem od smeja:
-Prvo vidiš glavić pa glavu!
Odosmo nas dve pre neko veče na taj sajt. Vrtim ja slike članova.
Kad ono snajka do domaćice!
Postideh se prethodnog posta života mi moga!
Slike su…
Kao prvo moš` da izabereš i pogledaš enterijere svakojake. Razni regali, vrata, kupatila, kuhinje, kancelarije. Možda se dobije ideja kako da se opremi stan. Pločica sam videla svakakvih! Bogami ni kuhinje nisu za bacanje. Tepiha, prekrivača za krevet, zavesa..ma svašta da se vidi, majke mi!
A snajke! To natrćeno, naguženo, sisića i dupića koliko ti dusa ište! Nije to na izvolte, ma joook!
Onako diskretno, slučajno slikano, nije poziranje, ma kakvi.
Kao nagla se snajka i neko je slučajno tako uslikao. Ili legla na krevet pa se naguzila i neko je u prolazu uslikao.
Onda neke sede u kUncelariji sa štiklicama i zamah kosom i koleginica je slikala nije ona `tela.
Hit su mi snajke sa čarpama sa likrom. Šljasti boktemazo! A štiklice dole, pa `aljinče utegnuto a iza ulazna vrata, silazi niz stepenice, pa jedna nogica dole, druga na gornjem stepeniku. A likra pljasučelo! Naočare za sunce da turiš odma`!
I sad ja zamišljam njihove razgovore za muškima.
Da se razumemo, nisu sve klinke. Njih nisam ni gledala ni spominjala. Bojleruša ima koliko `oćeš, ali to je u trendu.
Ovo su matorke. Iste one o kojima ja pisah da `oće normalnu vezu. Gospoje od tries`pet, četres` godina pa i dalje.
Klikne je neko i ozbiljno je pogleda na toj slici. I šta da joj kaže?
`Ajmo u pozorište? Koju si zadnju knjigu pročitala?
Taj će joj odma` podmetne glavić i pita da li joj je vlažna mačkica.
A ona će se beči. Iju manijače!
I ja bih joj odma` glavić turila.
Pa nude se!
Može biti da sam ja glupa i ne znam ništa o životu.
Ovom se prilikom izvinjavam svim muškarcima sa glavićima.

I treba da im trpate.
To bre sve kurcem u čelo i tačka!

oxfIjYwab94

Objavljeno na sajtu SlovoPres.